Levande zombie

Godmorgon.
1 det borde va förbjudet att gå upp innan 7.00.
2 jag är en levande zombie.

Det va bara två saker jag ville förmedla haha. Intresse smurfen hoppar av överbelastning. På väg till jobbet. Klockan ringde 05.15 imorse (DÖD). Upp och göra gröt som varje morgon, rutin nu. Behöver min gröt.

Sitter på bussen, snart i stan. Ska jobba så långt jag hinner nu innan 8.30 för då ska jag vara "barnvakt" åt mitt älsklingsmonster Nelly fram till ca 12. Efter det blir det lunch med Emelie och sen tillbaka till jobbet och göra klart det jag inte hunnit. Sen blir det en sväng på stan. Måste hitta en jacka samt byta en sak sen hem, middag och ikväll gym och poweryoga(!!!) som jag har längtat.
Kommer nog en och annan bild på minisen under dagen.

(för mer bilder Emmaliefvergren@insta)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0