Brandstationen

Var på brandstationen med mina elever igår. Och jag tror helt ärligt att jag var den som hade roligast. Det va så galet kul. Fick släcka en brinnande docka med en brandfilt, släcka ett brinnande kar med brandsläckare, gå in i en rökfylld barack och försöka hitta ut (kolsvart, rök, saker i vägen) man fick alltså krypa och lyssna sig fram, jobbigt att andas och man såg verkligen ingenting, vi fick göra HLR och sedan lyssna på en kortare genomgång.

Åh nu får man ju ännu mer ångest, vad ska man bli när man blir stor?


Kommentarer
Postat av: sandra

det går sådär va. men jag ska få operation nu, äntligen! :) själv då? puss<3

2012-09-14 @ 14:42:04
URL: http://ssssunshine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0