LÖRDAG

Hallå allesammans, kul att se att så många kikar in här.
Skulle jobba helg enligt mitt schema men det visar sig att det blivit fel så kl 7 imorse så fick jag veta att jag är ledig i helgen! Hur skönt??
Gick ändå upp 7,30 med mitt sovsällskap och åt en mysfrukost innan hon skulle hem. Sen va ju jag piggare än duracellkaninen. Så har plockat undan lite från igår och sen bara tittat på film i sängen och gjort tjejsaker (målat naglarna och ansiktsmask med tända doftljus, mysfaktor på den. Känner att denna energi troligtvis kommer tvärdö ikväll och att jag toksomnar haha.
Har även smsat med min ögonsten(syster) den här morgonen. Vi har planerat klart våran tattoo (KOMMER BLI AWESOME) och planerat lite inför London, längtar. Hoppas bara att vi får det datumet för tatueringarna som vi önskat.
 
Ska snart fixa mig lite. Ska till Emelie och Nelly för mysdag. Standard när grabbarna är på bortamatch. Så mysigt. Äta gott, prata om allt mellan himmel och jord och titta på matchen som sänds live via facebook (om någon är intresserad). 
 
Hörs, Emma 
 
(Emelie och Nelly)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0