Härliga dag

Kom hem för ett litet tag sen. Har kört Zumba, löpning ute i det fina vädret (riktigt underbart höstväder), varit på möte och cyklat fram och tillbaka från gymmet och hem. Så skönt att ha fått hit cykeln, motion samtidigt som man tar sig fram snabbare än om man ska gå. (Ska ta körkort!)

När jag kom hem slängde jag ihop världens godaste omelett. Och nu är det dags för körkortsplugg (varje dag). Jag ska, jag vill, jag kan. Känner att jag vill ha det överstökat.


Recept på omeletten:
1 ägg
En skvätt vatten och lite mjölk
2 skivor kalkon
4 bitar apetina fetaost (vitlök och persiljesmak)
5 marinerade vitlöksklyftor

Stek på.

La till en halv avokado, MUMS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0