Fredag

Godmorgon!
 
Har nyss ätit frukost, vilket jag anser är det bästa målet på dagen och ska snart bädda rent i sängen. Finns ju typ ingenting bättre än att gå och lägga sig i nybäddat, eller vad säger ni?
 
Ledig idag som ni nog listat ut. Så skönt. Ska till gymmet en sväng, vara stöd till en vän hos naprapaten, hinna fixa lite i lägenheten, träffa André en snabbis innan han ska med båten, träna tjejerna och sen ha myskväll hos mig. Bra fredag!
 

Just det. Intervjun igår gick bra. Kändes faktiskt helt okej att gå därifrån. Visst kommer man alltid på något mer man kunde sagt eller frågat men det är alltid lätt att vara efterklok. Det handlade om två olika tjänster och jag vill helst ha den ena men skulle aldrig tacka nej till den andra. Men vi får se. Får svar efter nästa helg. H O P P A S!
 
 
Vill ha mitt blonda hår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0