En vecka sen

..jag skrev något. Shame on me. Men jag har haft annat för mig. Det har varit gäster, match, träningar, jobb, möten, lägenhetsvisning, nytt jobb osv. Bloggen har kommit i skym undan, men nu hoppas jag att jag ska uppdatera minst en gång om dagen.
 
Jobbade mitt första pass på Olearys igår och kan säga att det kunde startat bättre. Spillde ut ett glas vin på en gäst(!) haha ja som sagt, kunde startat bättre. Men det gick relativt bra och resten av kvällen flöt på. Mycket nytt att ta in och lite hemläxa att göra. Men kul att testa på något nytt. Ska även jobba extra på Ibk:s kansli som sekreterare och lite annat administrativt. Så det börjar ordna upp sig. Har självklart bion också. Lite möten i veckan också, avslöjar mer när jag vet. Har ju lite drömmar och önskemål.
 


En annan UNDERBAR sak är att vi har fått en lägenhet i stan!!! Kunde inte vara gladare. Äntligen! Flyttar evt lite idag och på söndag. Ska hem till Stockholm nästa helg (fre-lör) för att hämta det som är kvar. HAPPY!
 
André åker till Göteborg imorgon för match på lördag och jag ska jobba hästpass fredag och söndag. Ledig lördag för en heldag med Emelie! 
 
Ha en fin tordag!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anette

Grattis till lägenheten!! Kul!! Du får berätta alla detaljer senare. Kram

2012-10-04 @ 21:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0