Tankspridd

Många tankar har hunnit passera de senaste dygnen. Varför, hur, vad händer, jag förstår inte, tror inte på det, orättvisa, mardröm. De passerar om och om igen. Jag vet inte om jag tror på himmel och helvetet. Inte heller att vi bara försvinner. Livet måste ha en mening, vad den nu är.

Man tror att man är odödlig som ung tills något sånt här inträffar. Att en ung tjej bara somnar in för att inte vakna, det är sånt som gamla människor gör. Man börjar söka en förklaring, varför. Men man kommer aldrig att förstå. Jag är rädd för döden. Men jag kommer inte sluta leva för det. Vi kommer alla dö en vacker dag vare sig vi vill eller inte. Hur orättvist det än är. Men tills dess ska jag njuta av varje minut.



Ta vara på era nära och kära och njut av livet. Det är det viktigaste ni har.


Vila i frid min vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0