Ny vecka, massa möjligheter

Hallå i stugan.
Ny vecka, måndag. Tränade imorse sen va det dags för ett av mina nya jobb. Som resurs på kringlaskolan. Ska vara här varje måndag fram till sommaren. Spännande. På onsdag börjar jag på jobb nr två. Det "riktiga" jobbet. Fått många frågor om det. Det är en butik som heter hockey monkey som för tillfället är en hockeybutik. Dem ska ta in innebandy produkter också och jag kommer vara ansvarig för innebandy delen. Super spännande. Ska vara säljare och ansvarig för innebandybiten. Som sagt börjar på onsdag. Kul att få vara med och starta något från grunden och få så mycket ansvar. Får se vad som sker.

Blir lite utbildningar och sånt nu i början och jag är riktigt taggad. Så alla innebandyvänner håll utkik här så kommer jag med mer info när det är aktuellt med produkter etc!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul!

2012-05-14 @ 13:19:51
URL: http://lifeinamsterdam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0