Dålig uppdatering

Godkväll alla läsare.
Hoppas att allt är bra med er och att ni fått njuta av vårsolen.
Mycket som händer nu och jag har inte riktigt hängt med i svängarna och därför lämnat bloggen åt sidan. Men nu är jag tillbaka.

Snabb uppdatering:
Söndag - blev varken djurgårn eller gamla stan utan vi tog en tripp tilltaxinge slott och tänkte fika. Blev ingen fika men en supergod lunch istället. Efter den goda lunchen va vi proppmätta och någon efterrätt kom inte på tal. Så vi tog en promenad i området för att sedan rulla vidare till...Drottningholm. Haha helt åt andra hållet. Det var verkligen super mysigt. Knalla runt och bara njuta av omgivningen. Gick nog en runda på 5 km bara där. Efter drottningholm bar det av hemmåt. Men hurtiga som vi är så drog vi ut på en löprunda. (jag cyklade, får ju inte springa ännu).

Måndag- jobbade för första gången på banslättskolan. Super kul att testa något nytt. Innan det var det sjukgymnastik och brunch med min bästis. Efter jobbet hämtade vi A & A för myskväll.

Igårkväll fick jag ett samtal också. Skrev ju att jag var på jobbintervju förra måndagen (valborg). Han sa att jag skulle få veta i slutet av maj om jag skulle få jobbet. Men han ringde igår och...Jobbet är MITT! Börjar på onsdag om en vecka 16/5. Känns underbart.

Idag- Jobbat på Banslätt som idrottslärare. Klagara verkligen inte, har fått vara ute hela dagarna sen i söndags och det har varit riktigt kanonväder. Somnade som en stock när jag kom hem och nu har jag vaknat. Ska plugga teori och titta på top model.

Har massvis med bilder att ladda upp från helgen/veckan. Så håll utkik.

Kan meddela att jag är mer aktiv på instagram med bilder etc. Följ mig emmaliefvergren@



Kommentarer
Postat av: sandra

grattis hörruuu! vad är det för jobb? :)

2012-05-09 @ 18:42:46
URL: http://ssssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0