Min väg tillbaka

Igår när jag skulle gå ur sängen så gjorde jag någonting som jag inte får. Jag hasade mig ner mot sängkanten med bara benen (ingen hjälp av armarna). Då small det till i knävecket i mitt opererade knä och det svartnade framför ögonen. Satan i gatan va ont det gjorde. Blev smått orolig och knät svullnade. Har ont idag också och berättade för min sjukgymnast imorse och han sa att det är en bristning i senan i knävecket. Eftersom de tar av den senan när de skapar ett nytt korsband så är det oerhört skört och det är väldigt vanligt att man får bristning just där. Skönt att det inte va något värre. Men aldrig kul att vara mer skadad än nödvändigt.

Efter sjukgymnasten åkte jag med pappa till gymmet och har nu kört ett överkropps pass. Så härligt att vara trött i mage, rygg, armar och axlar. Love it!

Inget jobb idag. Ska fixa lite inför ikväll. Mannen min fyller ju 24! Hipp hipp hurra!


Kommentarer
Postat av: TECKNING & FOTO

USCH, hoppas du blir bättre snart! Mina korsbandsoperationer tog dem senan från baksida lår, jag drog av den muskeln efter första operationen. Jag har fortfarande ap mycket problem med den muskeln nu och får kramp för småsaker som att jag lyfter bak benet för fort eller dylikt.. :(

2012-03-19 @ 18:59:37
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0