Dålig uppdatering

Men vad gör det om hundra år? Bloggar mest för min egen del men självklart för er som är intresserade. Och det är kul att se att så många kikar in även om jag inte riktigt gör mitt "jobb".

Har jobbat hela veckan och sen sökt massa jobb och haft mig. Planerat flytt, börjat fixa inför det, ska på cup i helgen, börjat planera inför det. Ja ni ser not that much time left. Håller tummarna för det ena jobbet, får svar om 3-4 veckor men de lät intresserade!!!

Nu ska jag hoppa in i duschen. Kanske inte hoppa men hahaha. Sen är det jobb, jag är king på att vara textilslöjdslärare! Imorgon väntar sjukgymnasten, jobb sen Jönköping, wohoooo.


Kommentarer
Postat av: TECKNING & FOTO

SNYGGOOO <3

2012-04-02 @ 18:43:16
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0