Vi snacka innebandy

Dagen har bestått av en långpromenad med pappsen, innebandymatch och middag. Skönt att komma ut lite på förmiddagen och prata av sig med pappa. Lite egentid. Älskar min pappa av hela mitt hjärta. Han har och kommer alltid vara min hjälte! Efter det var det dags för match. André spelade och det stod lika när matchen var över och i förlängningen var det Kungsängen som tog ett extra poäng. Mannen min gjorde 4 poäng, 2 mål och 2 assist. Kungen. När vi kom hem hade mamma lagat mat, hamburgare med diverse tillbehör: UNDERBART! Nu är det mys framför tv:n. Lite vin och mys.

Imorgon blir det storhandling, tvättning och gymmet.
Hoppas ni har haft en bra lördag!

,Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0