Tillbaka på öjn

Godkväll.
Allt bra? Med mig är det toppen. Kom hem igår och fick med mig syster. Min älskade syster. MYS! Igår tog vi det bara lugnt. Storhandlade, gjorde tacos, tittade på film och bara mös. Idag drog jag och ida och körde ett niwa pass. Lagom jobbigt men skönt att komma igång igen. Kör en mjukstart denna vecka med 4-5 pass och bästa vecka är jag tillbaka till mina dubbelpass. Längtar. Efter niwan drog vi till stan. Lite fynd kom jag hem med. Tofflor, örhängen, body lotion och en ögonbrynspenna.

Tittade nyss på trassel, bästa filmen haha. Sjukt rolig. Kanske ser den en gång till idag eller imorgon. Hehe. Ikväll blir det hockey.

Imorgon drar jag med lillskiten på zumba och sen får vi se vad dagen bjuder på!
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0