Söndag

Helgen har gått. En ganska bra helg. Jobbade i fredags som vikarie, vilket jag kommer göra denna vecka också. På kvällen blev det bio med Sandra som jag inte träffat på hundra år. Såg 50/50 som var en bra film. Lite udda med en tragisk komedifilm men den var bra. Igår var jag och solade sen blev det en långpromenad i vinterkylan. Riktigt skönt. Vill passa på medan jag kan gå. Opereras snart. Sen var det innebandy. Shit vilken skillnad mot Visby. Men det får vi leva med resten av säsongen. Efter det var det middag och mys med familjen.
Idag vaknade vi vid tolv. Bara att fixa sig sen var det kalas hos kusinerna. Fast det var min farbror och hans sambo vi firade. Nu ligger jag bara hemma och jäser. Åt kinamat på vägen hem. Mina kids spelar match så får rapport från öjn. Heja heja heja.

Imorgon har vi massa ärenden. Hoppas även på jobb. Ska ut och åka pulka med kusinerna imorgon eller på tisdag också. Längtar. Hoppas ni har haft en bra helg?!


Kommentarer
Postat av: Sandra

<3

2012-01-23 @ 07:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0