Slut som artist

Slut tjej. Skulle jobba 8-9 idag. Men när jag kom in till hon som har hand om allt så frågade hon om jag var ledig idag vilket jag var. Så fick jobba 8-18 istället haha. Lagom lång dag. Först 9or, efter det 2or och sen fritids och stängning. Lite läskigt att stänga men det gick bra. Sjukt lång dag och jag är helt slut. Kommer sova som en stock så fort huvudet nuddar kudden.

Imorgon ska jag jobba 8-15.30. Först i en 1a sen fritids. Efter det ska jag klippa mig och färga håret hos min kära vän Tessan! Längtar verkligen. Både efter henne och för att fräscha till håret. Hon är min personliga stylist och jag är alltid lika nöjd när hon har fixat mig.

Ska faktiskt sova snart. Innebandy på tv och mys i soffan med min baby.

,Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0