Nyårslöften

Godmorgon!
Hoppas alla har haft en underbar natt och att ni inte mår alltför dåligt, hehe. Själv är jag pigg och mår grymt. Måste säga att de kinesiska eld sakerna som folk släppte upp slog alla raketer. Shit va fint det var! Nyårslöften då? Har ni några? Mina är;

-fortsätta träna hårt så jag når mitt mål. (ett år på mig)
-inte äta onyttigheter, MAX en gång i veckan. (inga problem)
-göra det jag vill, följa mina drömmar och leva i nuet. Vara spontan och vara världens bästa sambo.

Ha en bra dag.

"idag är starten på ett nytt år, låt dagen forma resten av året. Lev väl, var spontana och se till att 2012 kickar ass med 2011, det ska jag göra!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0