Ni

Det finns få människor som ni. Som får en att känna sig älskad och speciell. Jag visste inte vad jag betydde för er förrän idag. Inte heller hur mycket ni egentligen betydde för mig. Trodde detta skulle gå relativt lätt. Men dagen har visat den totala motsatsen. Det mina kids skrivit och sagt är inget man hittar på. Och känslan i min mage är allt annat än stabil. Känns som att en stor del av mig kommer bli tom. Känns som att jag kommer bli handikappad. Förlora en del av mig. En del jag inte visste fanns förrän idag. Tårar har spillts och fler blir det. Tro mig. Men innan dess ska vi ha en sju dundrande avslutning. Sen kan vi gråta. Eller det kommer jag göra. På onsdag slutar äventyret. Då försvinner en del av mig. I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0