Fredagsmys

Godkväll!
Kunde inte slita mig helt från min älskade blogg. Är ju lite som en dagbok att skriva av sig i. Dock inte privat. Idag har vi rensat en massa i lägenheten. Massa som ska kastas. Skönt. Shit va skit man har samlat på sig. Både prylar och kläder. Har mått dåligt, haft huvudvärk och varit trött i 4 dagar nu. Jag vet anledningen men det är jobbigt ändå. Köpte faktiskt chi san idag och hoppas att det har någon effekt. Smakar skunk men det är det kanske värt. Mår sådär. Humöret sådär. Det är jobbigt nu. Men det går över. Hoppas jag. Kan inte säga mer. Inte nu.

På måndag ska jag ta tag i mitt ena nyårslöfte ordentligt. Eller med till en ny nivå. Det där målet med träningen. Ska hjälpa till på traven. Säger mer sen.

Helgen kommer bjuda match och lite annat smått.

Puss


Kommentarer
Postat av: TECKNING & FOTO - N.H

SNYYYYYYYYYYYGG

2012-01-16 @ 22:22:26
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0