Dancing Queen

Det är något speciellt med musik och dans. Hur man kan må så bra av musik och rörelser. Jag älskar att dansa. Det är bland det absolut bästa jag vet. Är det bra musik på hög volym blir man nästan hög (vet inte hur det känns) och bara försvinner in i sig själv med sin musik och sina rörelser. Därför gillar jag zumba. Man får riktigt dansa loss utan att gå ut på krogen. Dagens pass var riktigt roligt, som alltid. Man känner sig så glad efteråt.

Har hunnit med en hel del idag. Nöjd med mig och gubben. Inte mycket kvar nu. Snart kommer Emelie över för lite tacos, snack och myskväll.

Imorgon blir det match och fortsätta med det som är kvar!
Ha en fin kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0