Snart fredag, igen

Hinner inte med. Vart tar tiden vägen? Fredag imorgon. Ännu en vecka har passerat och jag hinner inte med. Usch. Nu måste man börja njuta av varje dag.

Jobbat måndag, onsdag, torsdag och imorgon. Bra vecka ändå. Imorgon har jag pass mellan 8.00-18.00. Med andra ord stängning. Men jag klagar inte. Älskar fritids så jag är bara glad.

Nu är det bara 6 dagar kvar till min knä operation. Känner att nerverna börjar smyga sig på. Visst är jag taggad och vill ha det gjort, har trots allt väntat sen i maj. Men nu när det inte ens är en vecka kvar börjar jag noja lite. Tänkte dra hela min skade historia imorgon eller helgen kanske för de som är intresserade, annars för mig lite som en dagbok. Det är ju trots allt det min blogg är skapad för. Kommer skriva om min rehab efter och steg för steg på min väg tillbaka till innebandy planen. Ni får gärna fråga om det är något ni undrar.

Har precis solat så nu är det dags för en dusch!

, Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0