Min väg tillbaka

Sjukgymnasten-check!
Är på riktigt bra humör idag. Var hos sjukgymnasten kl 8 imorse och det var bara positivt. Hade förbättrat böjning, sträckning, styrka och min gång med mycket. Han var supernöjd och jag likaså. Fan va bra det känns!
Fick en ny övning som jag var kass på. Men då har jag ett mål till nästa veckas tid. Fick även gå för honom. Både fram och baklänges och fick lite övningar till det. Bl.a. Att överdriva med hälen. ska även öka repetitionerna på mina gamla övningar. Det går framåt!

Nästa vecka ska jag få gå in i gymmet på rehaben. Ska få cykla och göra några få övningar. Som jag längtar! Känns som att det går framåt med ilfart. Idag är jag super glad!

Kl 13 blir det att åka och fixa naglarna och ikväll är det bara mys på schemat.

, en glad Emma

(bild 1: på och under knät, två titthål och ett 7 cm snitt. Bild 2: titthål över knät på låret)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0