Min väg tillbaka

3 timmar på akuten igår och en halvtimme akut tid hos sjukgymnasten idag. Ville kolla upp knölen igår så att det inte var en propp eller så. Men självklart ska halva Södertälje bryta benen och halka så det tar år och dar och när läkaren väl kommer så är han allt annat än kompetent. Idiot. Det var den sämsta läkaren jag någonsin träffat. Han sa iaf att det inte va någon propp så det va ju great.

Ringde min grymma sjukgymnast imorse och han ville att jag skulle komma in till honom direkt. Han kände och klämde. Böjde och sträckte. Det visade sig att jag fått en muskelbristning i vadmuskelfästet vid knävecket som har lossnat och hamnat i knävecket som en stor hård klump. Toppen! Inte nog med att jag redan har ont och är svullen. Den här bristningen gör sjukt ont och är stor och svullen. Klart man ska ha allt på samma gång!

Negativt inlägg, I know. Men måste få skriva av mig. Det är ju det bloggen är till för. Så jag kan skriva av mig och gå tillbaka.

En positiv sak är att det är fredag idag! L O V E fredagar! (och mina rosa easytone)

, Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0