Måndag

Ny vecka, nya möjligheter. Sitter och tittar på mina ettor som har idrott. Så söta. Man ser glädjen i deras ögon. Lite hakkuna matata. De har inga bekymmer, skönt. Skönt att inte veta allt som pågår runt omkring. Men jag skulle inte vilja byta. Inte för en sekund. Jag älskar mitt liv och skulle inte vilja ändra något.

Nya möjligheter. Det är en speciell vecka. På onsdag smäller det. Bara två fjuttiga dagar kvar till min operation. Är nervös. Riktigt nervös. Vill bara ha det överstökat. Men det är skönt att jobba. Då går tiden och man tänker inte på det konstant i alla fall.

Imorgon är det alla hjärtans dag också. Ska ni göra något speciellt?

, Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0