Lill-lördag

Kom precis hem från jobbet. Hade frukost imorse så började 6.20 och slutade 14.30. Ganska skönt. Har varit en lugn dag. Var med tvåorna fram till halv två sen fritids en timme. Imorgon är det 8.00-16.30 som gäller och på fredag 8.00-18.00 vilket innebär stängning. Men på fredag ska jag med treorna till cosmonova. Ska bli super kul och jag längtar faktiskt!

Igår träffade jag Tessan. Super mysigt. Håret blev några decimeter kortare och ett par nyanser mörkare. Super nöjd!

Nu ska jag ut med hunden sen tänkte jag bara slappa/sova ett tag. Ikväll blir det SSK match med älsklingen, pappa och syster.

Ha en bra dag!
, Emma

(underhållning på lärartoaletten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0