Lets do iiiit

Godkväll!
Haft en sjukt bra helg som nu närmar sig sitt slut. Fest, träning, plugg, middag och shopping har den bjudit på.

Idag va vi ute och kollade efter kakel men hittade inte riktigt något att hurra för. Blev lite annan shopping. Bl.a. Ett par as grymma och ännu snyggare skor till mig. Typ promenad/joggingskor från Nike, självklart i rosa!! Pronerar ju med mina fötter så ska ha de här varje dag till jobb och vid promenader för att skona mina fötter och benhinnor samt knän och höfter. Så kan man ha Comverse etc då och då. Sjukt sköna och sjuuuukt snygga. Va ju bara tvungen att ta med mig älsklingen och skorna ut på en pw. Skönt som bara den. Sen körde vi magpass på 15 min igen och min mage är lagom död. Har lagt upp ett bra träningsschema efter vad jag kan/får göra nu.

Imorgon kör vi! Hoppas att många är med på utmaningen, kom igeeeen!

Kort på skorna kommer ikväll eller imorgon. Slänger upp dagens outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0