z-z-z-Zumba

Godmorgon alla pigga. Jag har otroligt svårt att sova nuförtiden och vaknar runt 6.30 för att sedan tvinga mig själv att sova vidare till 8.30. Förstår inte varför jag sover så oroligt men det går nog över. Att André har varit förkyld och snarkat som en gris kan ju vara en bidragande effekt, eller vad tror ni?

Om ett litet tag ska jag ta min cykel och trampa till gymmet för ett Zumba-pass. Har alltid velat testa så blev glad när jag såg att de körde idag på morgonen samtidigt som André har innebandyträning. Efteråt hade vi tänkt ta en sväng på stan och kika lite och ikväll vill vi hitta på något i och med att André åker till fastlandet imorgon och blir borta hela dagen. Om det blir film-mys eller något äventyr återstår att se. (jag lovar att hålla er uppdaterade)
Ha en riktigt bra lördag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0