Visbyfrun gästbloggar

Hej hej Visbyfrun här!
Livet är al dente och jag bara glider med mina paraplydrinkar och gucci brillor. Tänkte ta min cab bort till muren och se vad de andra Visbyfruarna har för sig. Annars då? Jo jag går mest här hemma och fixar naglarna, möblerar och bättrar på brännan. Ett och ett annat träningpass blir det ju också, man måste ju tänka på figuren. Jobbiga dagar. Poolen är tyvärr lite för kall så får väl nöja mig med jacuzzin.

Skämt åsido. Men börjar känna mig lite som en Visbyfru. Kanske skulle ringa kanal 3 och se om de vill komma och filma mitt allt för glamourösa liv här på Gotland haha. Nej men jag behöver verkligen ett jobb. Kan de inte bara ringa någon nu!? Vill lära känna lite folk, vilket lär ta fart i nästa vecka i och för sig. Vill inte bara glassa här hemma och bara göra det som faller mig i smaken och typ träna. Nu tänker ni : är hon dum?!?!?! Haha. Men jag har ju ingen att prata eller umgås med när André inte är här. Kom och hälsa på kanske? Bara att slå en plingeling.
Nej nu ska jag inte sitta här och gräma mig. Ska ut i det fina vädret och sola.
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0