Syster

Fick precis ett samtal från min älskade syster som har spenderat natten på sjukhus. Hon tuppade av igår under ett cooper-test och fick åka ambulans in till Södertälje sjukhus med kramper. Blev super orolig och det var allt annat än kul att befinna sig på en ö och inte kunna åka till henne. Hon lades in för observation med dropp och fick sova kvar för att idag göra en hjärn röntgen. Snuttan. Det visade sig att hon tränar för hårt och äter allt för dåligt vilket, jag och resten av familjen sagt tusen gånger!!! Så nu har hon verkligen fått en varning, på riktigt. Du ska lyssna på storasyster hör du det!? Jag vet bäst och vill inte att det ska gå så här långt för att du ska förstå. Men det viktigaste är att hon mår bra och nu har hon träningsförbud i 2 veckor och ska bara äta och kurera sig! Bra doktorn, skäll på henne haha!

Jag älskar dig älskade syster!
Vi delar ett band starkare än någonting annat.



Bara för att du är så jävla cool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0