Spännande match

NOT! Andrés lag sopade banan med Hansa, vilket i och för sig var väntat. 12-2 och kunde blivit betydligt mer! 3 assist och 2 mål för André och han var grym, kul att säsongen börjar dra igång nu.

Annars då? Jo ont i magen som bara den, packat inför helgen och sitter nu och målar naglarna (v i k t i g t) annars går de sönder. Någon som har några tips för att naglarna ska bli starkare?

Imorgon blir det en tripp till centrum för att fixa lite ärenden sen går båten 12:55. Har lite beslutsångest över vad jag ska ha på mig och vilka skor jag ska ha på mammas fest, men jag litar på Andrés ord. Han får hjälpa mig. Längtar till helgens festligheter, ska bli otroligt roligt!

See ya, don´t wanna be ya!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0