Some days are better then others

Känner mig konstig. Det började redan igår när jag helt plötsligt började kallsvettas, känna mig svimfärdig och skakade. Jag var super hungrig men när jag väl började äta blev jag mätt direkt och tappade aptiten. Fick ont i huvudet och kände mig allmänt sjuk. Tänkte att jag behövde sömn så tog en Ipren, fick massage av älsklingen och somnade sött. När jag vaknade idag mådde jag bra. Men har nu börjat må lite risigt igen. Något på g kanske? Hatar när man bara mår skit. Hellre att det bryter ut ordentligt och sen är det bra. Att gå och må konstigt till och från är både jobbigt och frustrerande. Jaja, hoppas på det bästa och att allt är borta imorgon!

Skönt att mannen min är hemma i alla fall. Blir storhandling idag så får köpa på mig glass och annat att kurera mig med haha. Nej. Nu känns det som att jag gnäller för mycket. Jag lever ju trots allt, ska inte klaga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0