Sjuk

Blä, usch och fy. Visste att det var något på gång. Vaknade imorse med en igentäppt näsa. Lät som en man och nös till och från. Har tagit nässpray och druckit té så det är lite bättre nu. En glass har fått slinka ner också, men man får äta massa glass när man är sjuk har min mamma lärt mig. Det lär bli en lugn dag och dagens måsten skjuter jag upp till imorgon.

Ikväll är det träning med tjejerna. Det är faktiskt något jag längtar till varje vecka. Tisdag och torsdagkvällar. Då vet jag att jag har någonting jag måste göra. Och som jag tycker är roligt att göra. Tjejerna är underbara och jag har alltid kul när jag är där. Och man börjar känna att man kommer in i laget.

Sen blir det garanterat Idol med prinsen ikväll, älskar programmet.
Trist inlägg, men men. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0