Oboy, vilket vackert väder, solen skiner idag

Godmorgon alla fina där ute. Mår ni bra? Vissa kanske mer utvilade än andra och andra är nog mer bakis än vissa. Jag mår i alla fall toppen idag, det enda som saknas är min älskade sambo. Vaknade utvilad och när jag kommer ut i vardagsrummet så ser jag att det är världens finaste väder ute. Kanske kallt, det har jag ingen aning om, men solen skiner i alla fall, vilket är det viktigaste. Tänkte äta lite frulle och ta en dusch och sedan ta en sväng på stan för lite olika ärenden. Efter det blir det städning och sen match, eller jag ska inte spela, bara titta på min bästa vän som ska ha match mot Endre, Heja Huddinge! Ska bli så kul att träffa henne. 

Efter matchen ska jag nog göra, hm, ingenting. Bara slappa i soffan med en film. Imorgon måste jag träna och sen kommer baby hem. Nej nu kan jag inte bara sitta här, måste piffa till mig lite och komma igång så jag hinner med allt.

Have a nice day!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0