Ny vecka, nya möjligheter

Och jag hoppas verkligen på nya möjligheter. Till jobb. Ska ut och söka idag, håll gärna en tumme eller två är ni snälla. Skulle verkligen behöva ett jobb nu. I alla fall innan September månad är över.

Igår var ännu en underbar dag här på ön. Vi åkte först iväg och fixade lite måsten sen när vi kom hem gjorde jag iordning en matsäck och vi gick ner till stranden. Trodde det var varmare än det var men det var otroligt skönt och mysigt att bara ligga på vår handduk och prata. I timmar. Efter det gick vi hem men båda kände för att göra något. Så vi fixade oss lite och gav oss iväg och det slutade med att vi hamnade på en super mysig restaurang. Förrätt, vitlöksbröd med tillbehör, varmrätt, planka. Mätta och belåtna åkte vi hem och tittade på Idol. Om jag ska vara ärlig så tycker jag att man borde få höra mer sång och mindre prat av programledaren etc. Och Bard är ju minst sagt speciell. Haha.

Idah blir det som sagt en sväng till stan för jobbsökande, lite städning här hemma och ikväll ett body combat pass på gymmet.
Ha det bäst!
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0