Missing my baby and my best friend

God kväll alla nattugglor.
Sitter och tittar igenom min telefon som min syster laddat ner typ 1000 nya saker till. En del skräp, men mycket som var kul. Snällt av henne. Dagen idag var otroligt mysig. Först Tumba med mamma, sen lunch och shopping i Södertälje med syster. Blev hörlurar, usb minne och en mobilväska. Praktiska saker med andra ord. När vi kom hem rensade Ida sin garderob och jag klagade inte. Nya fina kläder till mig, check. Tre nya väskor, check. Kommer se ut som att jag ska flytta imorgon på båten med all min packning. Men som sagt, jag klagar inte.

Imorgon blir det att gå upp tidigt. 9.00 ska jag vara på Södertälje sjukhus för att träffa en kirurg, keep my fingers crossed för att han ska kunna se någonting. Sen blir det en långis med hunden och på eftermiddagen ska jag och Ida en tripp in till huvudstaden hade vi tänkt. På kvällen blir det middag med la familia och sedan bär det av till Nynäs och den långa färden hem till min baby. Saknar honom sjukt mycket! Galet. Efter bara en dag. Han är världens bästa och han är mitt liv. Klarar mig inte utan honom. Känner mig så ensam och tom.

Saknar också min bästis. Hon smsade nu på kvällen och sade att hon hade en superfin bild på oss som bakgrund på mobilen. Jag saknar henne så sjukt mycket, men hon kommer till ön i helgen så då ska jag krama ihjäl och snacka hål i huvudet på henne, haha.

Nu är det dags för sängen. Sov gott alla!


Kommentarer
Postat av: Jusy

åå. blir tårögd. Jag saknar diiiiiiiiiig

2011-09-23 @ 20:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0