Måndag 19/9

Har redan hunnit med en sväng till Tumba med mamma som skulle fixa lite ärenden. Fick med mig ett par marinblåa mjukisar hem, som jag kommer att bo i på ön. Snart ska jag ta en sväng med hunden för att sedan bege mig till Tälje för lite lunch/fika med syster. Ska bli riktigt mysigt.

Annars blir det nog en lugn dag här hemma. Ingenting planerat så får se om det dyker upp något. Imorgon blir det en tripp till sjukhuset för att kolla mitt knä för tusende gången. Hoppas doktorn har någonting vettigt att säga annars blir jag galen. Skulle vilja hinna träffa en del människor innan jag åker hem imorgon, får se vilka jag hinner med.
Ha en bra dag Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0