Hur många lingon finns det i världen?

André har precis åkt till båten som ska ta dem till fastlandet och jag känner hur ensamheten kryper sig på. På dagarna kan jag sysselsätta mig själv, men det kommer vara otroligt tomt och tråkigt att somna själv. Men det är dags att jag lär mig det också. Och han kommer hem på söndag men det känns som en evighet tills dess.

Imorgon har jag ändå lite planer. Ska nog köra ett Zumba pass på förmiddagen och sen spelar Joss match mot Endre på kvällen så då kommer nog inte tiden att gå så långsamt. Annars behöver det städas hemma som jag har skjutit på för att ha någonting att göra i helgen haha. Men jag vet att det tar max 30 minuter för det är bara kläder och dammsuga så, alltid någonting.

Igår såg vi filmen "Hur många lingon finns det i världen". En otroligt härlig och rolig film och man kan inte annat än älska den. En och annan tår kom också. Kan starkt rekomendera den till alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0