Godmorgon

Ännu en fin dag här på Gotland, solen skiner och jag tänkte ta en powerwalk längs strandpromenaden. Åh jag hoppas verkligen att de hör av sig från något jobb snart, vill ha lite måsten och inte bara leva som en hollywoodfru i vår lägenhet som har hela dagarna till vad jag vill, blir rastlös. Vill lära känna människor, ha uppgifter och göra saker.

Det är inte bara jobbet jag saknar. Det har gått ca 3-4 månader sen jag spelade innebandy. Jag skadade ju knät för de som inte vet det och vet inte om jag behöver opereras. Oavsett vill jag inte ge upp en av de stora glädjebitarna i mitt liv. Saknar spelet, farten, känslan, allt. Innebandy är en stor del av mitt liv och jag är inte redo att lägga hatten på hyllan ännu.

Nej nu ska jag ut och njuta av det underbara vädret.
Ha en bra dag Puss Emma


Long time ago. Saknar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0