Galen i mitt nya gym

Bokat in ett pass ikväll också, Niwa heter det. Aldrig hört talas om det, men fått en beskrivning:
En enkel konditionsträning som alla kan vara med på. Hela kroppen engageras och du blir skönt svettig. Belastning, utgångsställning och tempo varieras under träningen. Känslan är som att svävande jogga i en lätt uppförsbacke. I passet växlar du sedan mellan att greppa styret eller de två stavarna som pendlar på var sida i takt med dina steg. Du jobbar också fritt med armarna i vissa avsnitt och tränar då din hållning, balans och bålstyrka.

Blir perfekt uppvärming för att sedan köra ett hårt pass på gymmet. Åh vad jag gillar att träna. Och att ha ett så underbart gym som form gör det hela mycket bättre. Klasser varje dag. Idag blir det Niwa för att tiden passade. Annars vill jag testa på:
Zumba
Body Combat
Spinning
Pilates
Aerobics steg 2
Power dance
MBL
Step Up
Core 45

Sen något militär inspirerat pass utomhus som jag såg några göra igår. Shit pommes vad jobbigt det såg ut. När knät tillåter ska jag bannemig testa på. 
Ganska mycket pass jag vill köra. Men som sagt det är ju pass varje dag och jag ska bo här i minst 2 år så hinner nog köra alla passen både 1, 2 och 100 gånger.

  
Taggad brud inför kvällens träning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0