Fullspäckad helg

God kväll alla sköna.
Kom precis hem till mamma och pappa efter en minst sagt intensiv dag. 10 kamp (med krig), brunch och after noon tea. Riktigt mysigt och roligt. Bilder från 10 kampen kommer senare.

Igår var det ju 40 års fest för mamma och shit vad lyckat det blev. God mat, mycket dricka, trevliga människor och ett party humör utöver det vanliga. Vissa mår som de förtjänar och jag kommer aldrig glömma den kvällen. Har nog inte skrattat så mycket på jag vet inte hur länge. Man lär sig något nytt om nära och kära hela tiden och jag kan säga att jag har världens bästa släkt och priset går idag till min farbrors sambo, haha. Bästa låten, skönaste bruden. Bilder kommer nog inte, finns nog inga som är tillräckligt städade haha. 

Min älskling åker hem ikväll, saknar honom redan. På tisdag kväll tar jag mitt pick och pack och åker hem. Innan dess blir det tandläkaren imorgon och kirurgen på tisdag, funny!

Ja det var nog allt, eller bara en del. Nu idol, imorgon mer bloggande. 
Puss  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0