Fullsmetad dag

Hej alla fina.
Kom precis hem från stan. Helt slut. Hade tänkt att bara stöda och tvätta idag, men sen sa prinsen att de troligtvis sökte ny personal på Waynes coffee så jag cyklade som aldrig förr och sökte. Och när jag ändå var där så passade jag på att besöka arbetsförmedlingen, kult. Krångligt allt ska vara. Nu måste jag hitta mina betyg och intygelser på att jag verkligen jobbat på alla ställen och jag skulle ljuga om jag sa att jag visste vart ett enda av de papperna är. Inte den blekaste.

Passade även på att testa den nu så omtalade chai-latten som alla dör för. Och jag förstår varför. Gaah vad gott det var. Rena fröjden för smaklökarna.

Den planerade städningen tar jag tag i nu. Och tvätten som jag cyklade ifrån hänger på tork för tillfället, så en effektiv Emma idag. När André kommer hem så ska jag få välja ut ett par Reebok easytone! Har velat ha ett par super länge och nu ska jag få ett par av honom. He is the best! Efter det så blir det lax till middag, mumma och sedan träning. Mycket idag, me like. I natt kommer syster, vi höres!

Peace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0