Fredag

Godmorgon alla glada.
Fredag idag! Jag vet inte vad det är med fredagar men jag älskar dem.
Idag ska jag nog träffa några och diskutera innebandy. Om jag ska bli spelande tränare för ett damlag här på ön. Känns kul att få en sådan förfrågan, ganska smickrande. De skulle ringa på förmiddagen så får se hur det blir med det.

André är och jobbar och sliter. Duktig kille.

Just det jag var ju på Niwa igår. Haha. Jag som trodde, utifrån vad som stog på beskrivningen, "lättare konditionsträning och skönt svettig" att det skulle vara jag och pensionärer där. Men shit vad jag hade fel. Det var som ett spinningpass fast på crosstrainer. Skönt svettig=dösvettig, lätt kondition= betydligt mer än så. Men jag klagar inte. Fick ju ett bra konditionspass innan det var dags att ta tag i gymmets styrkedelar. Så idag blir det vila, men jag är på det imorgon igen, får se om det blir klass eller egen träning.

Ikväll blir det en lugn hemmakväll. Älsklingen och jag har hyrt en film som ska ses "The King´s speech" och sen har vi även hittat en godisaffär med 500 sorters godis (!) så blr en tripp dit inför kvällens fredagsmys.


Puss Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0