Fredag idag

eller nästan i alla fall...För André drar ju iväg hela helgen, fre-sön för att spela match borta mot Landskrona. Trist att missa premiären men det är en rätt bra bit att ta sig för bara en match. Så vi har bestämt att det är fredag idag. Vi ska äta gott, hyra filmer och köpa hem lite godsaker och bara ha mys framför tv:n. Innan dess ska jag försöka att orka städa här hemma. Ser ut som ett bombnedslag utan dess like. Ska även ringa lite samtal och göra lite ärenden. 

Ikväll innan träningen ska jag förbi Team Sportia och söka jobb på nytt. Har fått inside infomation om att de inte har anställt någon så nu ska jag dit och tjata lite haha. Sen blir det träning med mina söta tjejer och efter det torsdagsmys!

Känns som en bra dag.



Fina bilder från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0