Fredag

Fredag igen. Vi har bott här i två veckor nu. Gud vad tiden har gått fort, samtidigt som att det känns som att man inte träffat familj och vänner på evigheter. Men om en vecka så får man träffa alla igen! Jag längtar så sjukt mycket och jag tror att jag har kommit på en bra present till mamma. (Ida om du är nyfiken så smsa eller ring).
Pratade förresten med min syster i telefon igår och det var allt annat än lätt. Hon började gråta direkt. Sötnosen min. Det fick ju mig att börja grina. Spelar ingen roll att hon är den som lättast retar upp mig, hon är och kommer alltid vara min syster och jag älskar henne över allt och jag saknar henne.

Nästa helg så kommer vi som sagt att vara på fastlandet. Älsklingen stannar fredag-söndag och jag fredag-tisdag/onsdag, vi får se vad som passar bäst. Så jag har verkligen tid att träffa alla.

Idag ska vi storhandla, haha kul att veta eller hur? Kände att intresse smurfen jublade haha. Sen ska vi förbi Team Sportia och kika lite. Har 20 % där i och med mitt gymkort och vill ha ett par reebook easy tone. Har velat ha sådana länge och nu känns det ju som rätt tillfälle. Med dem+mitt träningsschema+klasser+innebandy=Jag kommer bli så sjukt vältränad, i hope. 
Ha en riktigt bra fredag!

I LOVE YOU♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0