*

Fortfarande lite små krasslig. Snorar och är lite allmänt seg. Ingen direkt ork till någonting. Ska försöka plocka lite här hemma idag och ikväll ska jag pallra mig iväg på Zumba. Har varit dåligt med träning på sistonde. Har varit små dålig och så. Måste komma igång igen men känner inte för ett mördar pass på gymmet när jag inte mår helt hundra. Så Zumba passar bra. Man blir svettig och får en work out utan att pressa sig allt för hårt. Ska boka in ett pass på lördag med Ida också. Sen får jag ta mig i kragen med träningen igen nästa vecka. 

Annars då? Jodå, det är ap dåligt väder idag. Mulet och blåsigt, orkar inte ens titta ut. Skulle behöva ett jobb snart. Väntar på att mina papper från belastningsregistret ska komma så jag kan anmäla mig hos vikariepoolen. Skulle behöva ta körtkort. Pluggar teori till och från, ska börja plugga minst en timme om dagen nu. Skulle behöva få tag på en sjukgymnast, alla är upptagna här. Inte mycket som går min väg just nu, but I stay strong. Bara att kämpa på och göra mitt för att allt ska fungera och gå framåt.

Trist inlägg, I know!


Rhodos 2010. Ge mig värme!

Kommentarer
Postat av: Jusy

Men gud vilken bild, den tror jag att jag aldrig har sett :) men fin ändå :) saknar dig. åka utomlands igen????? :D

2011-09-28 @ 15:47:30
Postat av: sethan

Saknaaar <3

2011-09-28 @ 15:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0