Efter regn kommer sol

Ja det är vad jag hoppas på i alla fall. Var på sjukhuset idag. Både bra och dåliga nyheter. Har en vätskefylld säck i knävecket vilket tyder på en skada i knät. Sen är mitt korsband skadat evt av. Så ska ha rehab nu i 6-8 veckor för att sedan komma tillbaka för att se om det blir operation eller ej. Förhoppningsvis så reparerar sig knät av rehaben men det är inte säkert. Blir det operation så ska de ha ett nytt korsband med för att evt byta mitt. Så man slipper två operationer om korsbandet är av. Då gör de allt under en och samma gång. Ja, inte jätte roliga nyheter men jag har hoppet uppe för att allt blir bra. Har ju haft ont i 3 månader nu så jag testar allt som går och är operation det enda som i slutändan hjälper så får jag lägga mig på britsen och ta den smällen. Vill spela innebandy igen!

Efter sjukhusvistelsen så tog jag en promenad till gymmet för att möta pappa. Det blev thai mat och en ytterligare promenad med hunden. Mysigt. Nu sitter jag och fixar med lite bilder. Föröver från den ena datorn till den andra. Vid tretiden blir det en tripp till huvudstaden med syster yster och ikväll familjemiddag. I natt kommer jag hem till min baby, l ä n g t a r !

Hoppas allt är bra med er?



Bara för att vi är så normala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0