Dålig uppdatering

Ledsen för den dåliga uppdateringen men både jag och älsklingen låg hemma med feber igår och man kan säga att jag knappt kunde hålla ögonen öppna. Men idag är jag back on track. Hade ett pass med en PT imorse och det gick riktigt bra. Fått ett träningsschema att utgå ifrån. Uppföljning om några veckor så gäller att jag sköter mig.
Ikväll blir det träning med laget igen. Och för er som undrar hur det gick på premiärträningen så gjorde jag illa mig ordentligt på tisdagsträningen. Knät håller inte alls för innebandy, vilket för mig är en stor besvikelse. Men men får köra ledarrollen nu tills jag får svar om 1 1/2 vecka, kul det med. Kan ju köra annat som kondition och styrka så ska inte klaga. Men det är ju innebandyn som är mitt mål att komma tillbaka till. Håll en tumme eller två.

Köpte 9 nya filmer igår, visar senare, så vi har lite att göra medan vi är sjuka, samt när André åker iväg på sina bortamatcher. Mycket komedier, mycket skratt, kan dt bli bättre? Ja, vi har fyllt frysen med glass, så nu kurerar vi oss ordentligt. Om en vecka och en dag åker vi till fastlandet, see you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0