Bra Emma, bra

Gaah. Tänkte vara hurtig och gå till hallen. Visst det är inga problem. Kanske lite mer än 5 km dit. Fine, om man inte har på sig converse! Skavsår är bara förnamnet. Klantig tjej, hej. Mina fötter hatar mig just nu, med all rätt. Som tur var så fick jag skjuts hem, annars hade jag avlidit. Så dagens tips: Vad ni än gör så gå inte långprommenader med converse, aldrig!

Matchen slutade 8-7 till Endre. Surt, men Huddinge och framför allt Jossan gjorde en riktigt bra match. 2 baljor för bruden i hennes eliseriepremiär! Grym eller vad? Efteråt hann vi prata en liten stund och åh vad jag har saknat henne. Tog ett par minuter innan vi skrattade så tårarna sprutade. Världens bästa vän!

Under matchens gång höll jag stenkoll på älsklingens match. Vinst med 6-5 och 2 baljor för kungen. Älskar dig, du är bäst. Hade önskat att de kunde komma hem idag, men får vänta tills imorgon innan jag får pussa på min prins. 

Kvällen kommer spenderas framför tv:n med en film.
Hoppas eran dag har varit toppen.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0