April april

Eller inte riktigt. Men gud vad vi lurade mina föäldrar i helgen haha. Roligaste på länge. För att göra en lång historia kort så hade vi bokat biljetter hem utan att säga något. Så när vi parkerar på mina föräldrars gård så ringer jag pappa och börjar prata om nästa helg och planerar när han ska köra mig till nynäs. Så plingar vi på (pappa kvar i luren) mamma blir helt chockad och Ida börjar grina. Jag lägger på men hör hur pappa fortsätter att prata haha. Då ropar jag till honom. Väl inne i soffan så sitter mamma bara och stirrar på oss, som att det var en dröm. Så otroligt kul och mysigt att träffa dem igen. Bara spela kort och prata.

Igår tog vi en sväng förbi min älskade gudmor som alltid är lika mysigt. Lite fika och prat om allt möjligt. Det är min mammas bästa vän men det är faktiskt också en av mina bästa vänner och en av de personer som känner mig allra mest. Efter det tittade vi på Andrés match mot Älvsjö. 10-7 vann Visby med. (1 mål för Andrés del). Riktigt kul att se. Har längtat efter att matcherna ska dra igång. Efter matchen drog vi och firade Andrés systrar en snabbis. God mat, trevligt sällskap och mysigt att träffa dem.

Sen var det en tre timmar lång båt tur hem som startade allt annat än bra. Jag blev "påkörd" av en skåpbils spegel mot min arm. Låter inte så farligt men han höll ovanligt hög hastighet där inne och min arm är helt öm idag. Kan man inte vänta lite? Alla kommer ju på båten liksom.

För att summera. En underbar helg ed massor av roliga saker. och nu är det inte långt kvar till nästa tripp till fastlandet.


Kommentarer
Postat av: Anette

Hej gumman. Jag är superglad att ni valde några dyrbara halvtimmar att komma förbi oss igår!! Betyder jättemycket. Stor kram!!

2011-09-12 @ 17:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0