Waynes

Sitter ensam på waynes. Allt annat än kul, rätt ensamt faktiskt. Men ändå skön stämning. Lite musik, värme, te och bara lugn och ro. Väntar på att mannen min ska sluta jobba och hämta upp mig. Sen blir det tacos! Åh jag älskar tacos. Kan typ äta det varje dag utan att tröttna. Ska bli sjukt gott. Lyckades fixa mitt viktigaste ärende idag. Kan inte avslöja ännu för det är en surprise för André så vore ju trist om han fick veta.

Var på carlings idag men chefen var inte där så skulle återkomma. De är så sjukt trevliga där och jag håller verkligen alla mina tummar och tår för att jag ska få jobb där.

Träffade en pt från gymmet idag och han sa att han saknade mig på gymmet! Dags att dra igång igen. Ikväll kör jag på kondition och överkropp. Jag ska jag vill jag kan! Nu ska jag bli stark och fit så jag snabbt kommer tillbaka efter min fruktade operation.

Peace

Bff


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bff <3

2011-11-09 @ 17:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0