Power yoga

Varit nere idag. Arg, besviken och irriterad. Tur att man har en så underbar pojkvän som finns i alla lägen och fångar mig när jag faller och inte orkar. Olika anledningar till denna värdelösa dag. Men tänker inte gå in på detaljer här på bloggen.

Kände att när älsklingen ändå skulle träna så kunde jag få bort min ilska på gymmet. Körde löpning och powerwalk. Sen, tro det eller ej så gick jag på power yoga och wow vilken upplevelse.
Precis vad jag behövde. Fick riktigt rensa skallen och gå in i mig själv. Svårt var det också. Och jobbigt. Instruktören sa att det var bra träning för knät också, vilket är ett stort plus. Rekommenderar detta starkt till ALLA! Man får bara släppa allt för en timme och bara koncentrera sig på sig själv. Sen blir man smidig och får en work out på köpet. Ska köra detta MINST en gång i veckan. Bra för kropp och själ verkligen.

Jaja ett lite roligare inlägg idag iaf.

Skåda våran underbara utsikt från balkongen, avkopplande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0